Saturday 11 January 2014

Set Slim @ Set Kurus Shaklee

Perh! Bersawang blog sebab "end posting exam" last week. Ok, jom kita start balik cerita pasal SET SLIM @ SET KURUS yang ada dalam SHAKLEE.




Dari gambar kat atas ni kita boleh rumuskan yang SET SLIM SHAKLEE ni ada 3 konsep iaitu:

  1. BAKAR --> apa yang nak dibakar? Mesti la LEMAK-LEMAK TEPU yang kita bina sebelum ni. 
  2. BUANG --> herblax akan mencuci semula usus anda. Alfafa pula tinggi fiber, elok untuk proses pembuangan (penyahtinjaan) dan menyerap air berlebihan (gemuk air) daripada sel-sel lemak.
  3. BINA     --> apa yang nk dibina? Pengambilan CINCH @ ESP akan membina dan mengekalkan struktur otot yang sempurna kerana kandungannya yang kaya dengan protein. Selain itu, CINCH & ESP juga mengandungi LEUCINE untuk pembakaran lemak. Kandungan LEUCINE di dalam CINCH adalah lebih tinggi daripada ESP. 


Banyak maklum balas yang positif diterima selepas menggunakan SET SLIM SHAKLEE. Anda ingin melihat TESTIMONI salah seorang rakan saya?


Dulu beliau amik SET KULIT CANTIK (post seterusnya) dan setelah mendapat feedback positif, add on SET SLIM dalam diet harian. Apa yang dia ambil? ALFAFA (detox) + CINCH (bina) + ESP (bina). Tambah beliau, "berat tak naik walaupun dah mkn macam-macam". Alhamdulillah..

Tak percaya lagi?? Saya bagi lagi satu testimoni daripada kawan karib saya sendiri.


Dalam masa 3 BULAN TURUN 8KG!!! Hanya mengambil ALFAFA (detox) + LECITHIN (bakar) + ESP (bina). Sangat mengagumkan!!

Yang penting untuk kurus , SABAR, DISIPLIN & PEMIKIRAN POSITIF.

Jom KURUS & SIHAT bersama saya. Harga? Mesti la harga sayang2 dan free konsultasi yang terbaik untuk anda semua, INSYAALLAH~



Wirdatul Ainna

SID : 908531

SMS / whatsapp / viber / wechat : 0129731595



 Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dan mendapatkan khidmat nasihat selepas pembelian? Sila hubungi saya di nombor 0129731595.  Jika anda berminat untuk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya [908531] untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya.



No comments:

Post a Comment