Sunday 12 January 2014

TESTIMONI YANG HOT DARI OVEN!

Assalamualaikum semua!

Hari ni saya nak kongsi testimoni dari sahabat kepada sahabat saya. Beliau mengambil ALFAFA + GLA + VITAMIN C ( yang sgt hot tu) + ESP ( energizing soy protein ). 


Haaa... Marvelous kan???? Alhamdulillah berkat kesabaran beliau menggunakan produk dari SHAKLEE, dah nampak kesan. Lepas tu dia add on plak SET SLIM (testimoni di sini). Memberikan kesan yang sangat positif!!!

Anda bila lagi? Tak cuba maka tak tahu kan? Hee..

p/s : Jangan lupa  harga tetap sayang2 tau dan free konsultasi yang terbaik untuk anda semua, INSYAALLAH~



Wirdatul Ainna

SID : 908531

SMS / whatsapp / viber / wechat : 0129731595



 Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dan mendapatkan khidmat nasihat selepas pembelian? Sila hubungi saya di nombor 0129731595.  Jika anda berminat untuk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya [908531] untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya.




No comments:

Post a Comment