Wednesday 5 March 2014

1st DAY CABARAN MARCH: Menu Makanan

Assalamualaikum wbt

Hye semua. Sory lambat sikit update blog pasal 1st day CABARAN MARCH dari post yang lalu. Biasa la hidup sebagai "student" sangat la busy. So, hari ni saya free sikit so boleh la nak cerita hari pertama saya diet dengan menggunakan SET DIET DARI SHAKLEE. Produk yang mana saya ambil? Boleh jemput tengok dari post yang lepas ye --> tekan sini

Menu yang saya ambil pada 1/3/2014:

Breakfast: Cinch Latte + Esp + Plain water
Lunch     : Nasi (1/2 senduk) + Ikan + sayur
Dinner    : Cinch Latte + Plain water

p/s: water intake is more than 2 L per day

3 kali makan je kan? Sebab tak sempat nak kejar cari masa untuk makan. Busy dengan kelas. Tapi takpe. Cuba untuk baiki balik menu di atas supaya lebih SEIMBANG, baru gaya makan yang sihat. :D

Nak tahu rupa CINCH LATTE tu macam mana? Boleh tengok gambar kat bawah ni. 


SEDAP SANGAT!! bukak2 penutup dah macam bau ice-cream coffee yang sangat lemak berkrim. Yummy~~





Wirdatul Ainna

SID : 908531

SMS / whatsapp / viber / wechat : 0129731595





Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dan mendapatkan khidmat nasihat selepas pembelian? Sila hubungi saya di nombor 0129731595.  Jika anda berminat untuk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya [908531] untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya.



No comments:

Post a Comment